Expoziții

Aniversări

Expo Timisoara International, a ajuns o entitate pe o orbita constantă a prestărilor de bun simț și calitative pentru expozanți și publicul vizitator.

Deviza "cumpărați cu drag pentru cei dragi" a fost și rămâne definitorie pentru modul în care ETI și anturajul ei profesional a tratat cu stimă și respect pe toți cei au fost curioși de atracțiile târgurilor din organizarea ei.

13 aniO activitate pentru o firmă mică, cu o activitate neîntreruptă de 13 ani, chiar este ceva, iar dacă în anul scurs, al 13- lea, Expo Timișoara Internațional s-a menținut pe val, se confirmă realizarea convergențelor necesare și specifice genului de activitate.  Publicul este acela care validează fiabilitatea unui târg. El se află de partea cealaltă a standurilor și este atent, exigent, critic sau laudativ față de cei ce se află dincolo de standuri: expozanții.  Aceștia formează conștient o adevarată echipă complexă cu: locatorul sălii, organizatorul, promotorii, care toți caută să fie la înălțimea exigențelor publicului, cu unica dorință de a echilibra cererea cu oferta, spre mulțumirea tuturor celor implicați.  Ca parte integrantă din conceptul de promovare a segmentului de mici intreprinzători, firma noastră a adus în atenția celor interesați din rândul publicului (cca 110.000 în anul 2019) 800 expozanți, care au ocupat cca 2400 mp, în 34 de acțiuni în regie proprie. De asemenea, a pus în practică o parte însemnată a programului de târguri-expoziții al C.C.I.A. Timiș, excelând cele șase Saloane ale industriei Ușoare de la CRAFT, care au devenit atracție națională pentru expozanți din toată țară. Important este că echilibrul fragil dintre cererea publicului și oferta expozanților este atent și cu mult efort gestionat de Expo Timișoara Internațional, fiind apreciat de mulți efortul organizatoric depus. Astfel, anul 2020,  al 14- lea de activitate continuă, este mai ușor și mai curajos abordat, în ciuda unor nelipsite semnale de dificultăți economice vizibile la orizont.

După 12 ani de târguri și expozitii realizate în regim continuu, impus de cererea unui public avid și pretențios, am reușit să vedem mai bine poziția noastră în mediul economic și social din vestul României.
Ultimii ani ne-au arătat că am fost și suntem de folos micilor întreprinzători care de cele mai multe ori au fost "sarea si piperul" în comunitatea regională bănățeană și nu numai. Cineva trebuie să-i sprijine pe "cei mici" care s-au limitat din varii motive să rămână la statutul de firme sau persoane foarte active, dar cu cifre de afaceri reduse.
Ne-am bucurat că în 2018 am putut sprijini să fie în târgurile din organizarea noastră 860 de firme ce au expus pe 2800 mp, fiind vizitate de peste 150 000 persoane interesate.
În mod cert, succesul de public al expozanților, publicul însuși, colaboratorii noștri, autoritățile locale au făcut parte din rețeta succesului de-a lungul acestui parcurs, ceea ce ne dă aripi de a merge și în 2019 cu același optimism și moderație adaptate la vremurile complexe pe care le trăim.
 
Cu mulțumiri, Vladimir Culea
15 ianuarie 2007- Expo Timişoara Internaţional - 15 ianuarie 2017 La începutul anului 2007 am luat iniţiativa să continuăm în sistem privat activitatea de promovare a mediului economic prin târguri şi expoziţii, născâdu-se astfel firma de familie Expo Timişoara Internaţional. Am ştiut că iniţiativa privată poate genera o maximă şi rapidă adaptare la cerinţele combinate ale publicului vizitator cu ale expozanţilor, generând acele manifestări aşteptate de toţi cei interesaţi. 
Fără experienţă acumulată în cei 16 ani anteriori în acelaşi domeniu, în cadrul camerei locale de comerţ, demersul nostru ar fi fost neprofesional şi haotic. Nu a fost să fie aşa, adaptarea noastră ca mici privaţi făcându-se rapid şi cu eficientă crescută de la an la an. 
Curajul de a merge mai departe timp de 10 ani ni l-a dat în primul rând publicul vizitator, curios să vadă cum poate un organizator privat să gestioneze un domeniu pretenţios şi delicat de promovare prin târguri şi expoziţii. 
Se pare că am reuşit din moment în care în cei 10 ani de activitate am realizat peste 230 de târguri-expoziţii, ca cel mai important indicator al acestei activităţi. Am reuşit, printr-un efort colectiv, să depăşim în perioada 2009-2012 perfida criză, în ciuda acesteia, târgurile noastre având un succes corelat cu timpurile respective, optimist şi mobilizator în acelaşi timp. 
Se poate face uşor totalul datelor de referinţă din perioada de activitate, lecturând câmpul "aniversări"de pe site-ul firmei, astfel dorim să relevăm doar datele din 2016: 27 târguri-expoziţii, 926 firme promovate, care şi-au etalat produsele pe 3480 mp, interesând astfel cca 115 000 vizitatori. 
De cca 7 ani, mai mult sau mai puţin declarat, târgurile noastre au funcţionat sub motto-ul "Cumpăraţi cu drag pentru cei dragi", expresie de suflet a modului cu care am abordat relaţiile complexe cu expozanţii, deţinătorii de spaţii, furnizorii de servicii specifice, partenerii, autorităţile. Tuturor le mulţumim că ne-au ajutat să trecem în al doilea deceniu de activitate. 
Astfel, sloganul nostru "Veniţi cu noi spre succes!" chiar a avut şi are un real conţinut.
La multitudinea celor bune şi rele derulate în lume şi ţară pe parcursul anului trecut, Expo Timişoara Internaţional a căutat să creeze oaze de linişte şi bucurie în acelaşi timp, oferta apreciată aproape în unanimitate de toţi cei interesaţi de târguri-expoziţii. 
Tematicile celor mai multe dintre cele 28 de evenimente din 2015 au vizat expunerea frumosului, dar şi spiritualitatea şi sănătatea ca repere importante de existenţă. 
S-au putut bucura aproximativ 120 000 vizitatori care au admirat ofertele celor 904 expozanţi expuse pe 3.626 mp. În cele mai multe cazuri, cererea vizitatorilor a rezonat cu oferta expozanţilor, menţinându-se în continuare emulaţia, emoţia în jurul târgurilor din organizarea Expo Timişoara Internaţional. 
Putem să fim mulţumiţi şi fericiţi pentru liniştea acestei părţi de ţară care asigură acestui gen de evenimente cadrul cu motivaţia şi plăcerea necesare şi suficiente pentru reuşită şi continuitate, apreciind apetitul mereu ridicat al tuturor celor implicaţi: public, locatori, expozanţi, furnizori de servicii, autorităţi şi nu în ultimul rând al organizatorului Expo Timişoara Internaţional. Astfel, păşim împreună cu curaj şi motivaţie în al zecelea an de activitate.

 
Aniversare a opt ani de existențăCelor care au acceptat, într-o bună măsură, realitățile ultimilor ani, ne-am adresat cu manifestări expoziționale ce au vizat promovarea frumosului care crează emoția și nevoia de a cumpăra cu drag din standuri pentru cei dragi. Sperăm că am mulțumit și acel segment de vizitatori care țin la sănătatea lor spirituală și fizică și s-au reîntâlnit cu ofertanții din standurile târgurilor de specialitate.
Pentru noi, 2014 a fost anul cu un record al numărului de acțiuni, 39, care au fost onorate cu standurile a 981 de expozanți. Interesul publicului s-a menținut constant raportat la anul precedent, aproximativ 152 000 vizitatori exprimându-și curiozitatea de a vedea produsele din standuri sau de a le achiziționa. Cei 3.660 mp de standuri expoziționale au fost în multe cazuri bune locații pentru dialoguri cu publicul, necesare închegarii noilor relații sau cultivării celor vechi.
Prin prisma cifrelor, dar și a imaginii de ansamblu pozitivă a acțiunilor din organizarea firmei noastre, sloganul „Veniți cu noi spre succes“ își păstrează  pe mai departe valabilitatea.

 

Aniversare - 7 aniÎntr-o lume a paradoxurilor,  a ciudățeniilor,  a nefirescului care o domină pe cea a normalității, a predictibilității și a efervescentei creatoare, se pune firesc întrebarea: cum de o firmă mică întocmai ca Expo Timișoara Internațional a putut rezista 7 ani pe piață?
Simplitatea răspunsului a fost dată de către înșiși cei peste 158.000 vizitatori care s-au simțit de fiecare dată bine în cele 37 târguri și expoziții din organizarea noastră, pentru că tematicile alese au vizat spiritualitatea, au mers la suflet și mai puțin ca oportunități de afaceri - care nu au fost ocolite.
În această manieră, caldă, originală, cei 1 058 participanți etalându-și oferta pe 5 324 mp spații expoziționale, au reușit să-și mențină și să-și atragă noi vizitatori, astfel ca anul 2014 să fie unul de reflexie și acțiune către susținători și nevoile lor de frumos.

 

 
 A fost și rămâne mai actual ca niciodată motto-ul firmei noastre „Veniți cu noi spre succes!“, fiindcă anul ce tocmai a trecut rămâne un nou și dificil reper în perioada de comprimare economică în care ne aflăm.
Totusi, ne-au dat mult curaj în primul rând cei 1136 de expozanți participanți la cele 32 de manifestări din organizarea noastră, generate în special din voința lor de a rezista și eventual dezvolta.
Expozanții au arătat celor 127 500 vizitatori că se pot adapta cu serviciile și produsele din standuri la vremurile actuale, mult mai complexe decât ne așteptam. Fără să exceleze, destui vizitatori s-au transformat în parteneri comerciali sau simpli cumpărători, fiind convinși că expozițiile sunt mereu vii și surprinzătoare prin oferte și oportunități atractive.
Avem - în ciuda vremurilor pe care le trăim – satisfacția că toți cei implicați în realizarea unui târg sau expoziție stârnesc în continuare interesul publicului care, sperăm, nu rămâne indiferent la numele organizatorului, Expo Timișoara International, ce caută să fie cu onestitate la dispoziția tuturor celor care au nevoie, de 6 ani, și încearcă încă o dată și în 2013, cu voia dumneavoastră.

Pagini

Recomandă acest site!

Share this

Afișe

Vizite din: 9.04.2016