Ediţia a II-a, 20-21 iunie 2009, - perioada de desfăşurare: 20-21 iunie 2009, pe 4 000 mp alocaţi din parcarea supermarketului Selgros;
- organizatori: aceiaşi ca şi în 2008: Expo Timişoara Internaţional S.R.L. şi LOG Tuning S.R.L.;
- cca 1 800 vizitatori au putut admira peste 170 de autovehicule tunate (anul trecut 110);
- posesorii maşinilor s-au înscris la 10 concursuri specifice, care au fost jurizate de arbitrii profesionişti;
- pe lângă cupe şi diplome pentru câştigători, organizatorii şi câţiva sponsori au acordat premii şi servicii specifice în valoare de 1 500 euro (o premieră pentru această expoziţie);
- pe parcursul celor două zile, DJ-ei profesionişti au animat continuu atmosfera;
- foarte savurată a fost prezentarea de costume de baie, de damă, realizată de organizatori prin manechinele agenţiei Emporio Models;
- au fost prezente şi nouă firme care au făcut cunoscută oferta lor: cosmetice auto, sisteme de securitate şi navigaţie auto, sisteme audio, piese pentru tuning, obiecte promoţionale personalizate, altele în temă;
- prezenţa car dealerilor a fost modestă numeric, dar valoroasă cu fiecare model prezentat;
- a fost prezentată o motocicleta Harley Davidson nouă, adusa din S.U.A., în valoare de 25 000 de dolari (tunată de către proprietar);
- dintre autovehiculele tunate au atras atenţia: Ford Probe, Toyota Celica, Audi 80 Cabrio, Dodge Viper, Ferrari, Honda Civic Typer, Honda S 2 000, Mitsubishi Lancer Evolution, Alfa Romeo Brera, Nissan 3 502, Chevrolet Corvette etc.;
- doar în afara spaţiului expoziţional, câţiva curajoşi au executat „drifturi“;
- marea majoritate a apreciat nivelul exponatelor şi al expoziţiei mult mai ridicate ca la ediţia precedentă, cele mai multe maşini având îmbunătăţiri în valoare de mii de euro.