- a treia ediţie cu acest brand (două în Timişoara şi una în 2007, la Arad).
- Perioada şi locaţia:1-5 octombrie 2008, platforma Raiffeisen-Timco, str. Circumvalaţiunii.
- Suprafaţa ocupată: 1600 mp (două corturi expoziţionale) şi înca 400 mp în exterior
- Număr de firme participante: 112, din toate zonele economice ale României şi şapte firme maghiare, care au comercializat: îmbrăcăminte,încălţăminte, marochinărie, pielărie, lenjerie, accesorii şi alte produse atractive.
- Număr de vizitatori: 26 000, din care 19 500 cu bilete, restul invitaţi, pensionari şi copii.
- La deschidere, Agenţia de fotomodele „Emporio Models“ a prezentat în aer liber o colecţie vestimentară a creatoarei Mihaela Motişan.
- O atracţie deosebită au reprezentat-o standurile exterioare, plasate în faţa intrării principale: bucătărie românescă, bucătărie maghiară, Kurtos kolacs, clătita uriaşă, îngheţată italiană, două standuri de flori, artizanat românesc, artizanat şi ansamblu folcloric din Ecuador.